Torsdag 5 Februari

Hej, alltså det var väldigt onödigt att vi var på skolan idag, eller jaa nationella är väll viktigt åså, men sen borde vi ha fått sluta. Först hade vi nationella (svenska) enda fram till lunch, sen hade vi DUBBELSVENSKA ojojoj, men vi skulle se på film istället, men då hade dvd:n damp osv xD Så då fick vi göra nån engelska grej.
Sen hade vi stuga, och sen slutade vi? VÄRT? NEJ?
Hehe, aja vad som händer ikväll vet jag inte...för jag fick nyss ett sms av tränarn där det stod att vi inte skulle ha fotbollsträning ikväll (pga oväder) så det sög ju =(
Aja, imorrn ska jag nog gå på stan med Mathilda ;D

VAD HÄNDER ANNARS I HELGEN?

Albin tror han är nått xD SUNSHINES (L)
Tro det eller ej, det var solsken på bureskolan!!!?!
:] läskigt ;S  <3

Kommentarer
Postat av: tobbelobbe

vet du hur mkt jag längtar efter att få vara med er alla igen!!

2009-02-05 @ 20:23:51

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback