Söndag 1 Februari!!!

Tjaa, sorry för dålig uppdatering :]
Har inte haft tid fullt upp i helgen vettni ;D har varit TOPPENKUL!! =D
På fredagen var jag med massa folk i gamla, det var jättekul, lite spårat kanske men superkul endå =D
Sen sovde, Ida, Mathilda, Susanna och Josse över hos mig, vi steg upp ganska tidigt och åt lunch, sen for Ida och Susanna, hem och jag mathilda och josse följde susanna en bit med skotern, haha, och jag och josse tolkade med bob efter Mathildas skoter! JÄTTEKUL!
Sen for Mathilda och Josse hem...och sen på kvällen for jag Josse, Pontus och Susanna hem till Linn och var med henne och Albin. Och vi såg en film som hette Wild child/kid eller nått sånt, haha, den var inte så jättebra xD Men under filmen snacka vi om BIG BLACK MIKE hahahahah och jaa, alla gapskratta ojojojoj, sen chillade vi en stund i Linns rum, och Albin, Josse & Pontus slogs och snärta varandra enda tills Josse blev alldeles svullen om handen xD  ojojoj
Sen blev vi trötta och begav oss hem, =D
Sen nu idag ska jag, mathilda och nina ut med skotern och fara och grilla! ;D
HEJS

Jag och Mathilda gör oss klara (påväg till Gamla falmark)
HAHAHAH, piggmathilda xD (lördag morgon)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback