Onsdag 4 Februari

Hej, nyss fick vi ett brev i brevlådan (från min syster) där det var en bild på hennes bebis och nu är det bestämmt, hon ska heta Melina =D
Jag tyckte det var ett bra namn, lite annorlunda men jag tycker det är kul att heta något inte så många andra heter ;D
Först när jag såg namnet tänkte jag, vah? Men om man säger det några gånger låter det typ riktigt snyggt! xD
Hahaha, nog om deeet =D Idag så slutade vi tidigare ;D och när jag kom hem gick jag ut och gick en bit, och jag träffade Julia som var ute med hästen Lovis. Vi stod och snackade ett tag sen gick vi hem till henne, gav hästarna mat osv ;D
Sen for jag hem och nu sitter jag här =)

HEJS

MELINA! :]

Kommentarer
Postat av: sussss

va gulligt! :)

2009-02-04 @ 19:04:16
URL: http://susannawiklund.blogg.se/
Postat av: Tina (syrran)

Jo, jag glömde säga att Melina betyder "sötare än honung" på typ grekiska. Vi tyckte det var fint.

2009-02-10 @ 20:41:11

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback