Måndag 9 Februari

Heej, långhelgen är snart slut...aja, det har då varit jättekul i helgen, och igår var jag med, Amanda, Mathilda & Lill-Amanda. Vi var i Folkan och såg film (typ en skräckfilm, minns inte vad den hette) men den var bra i alla fall och så åt Chokladbollar & Kladdkaka MUMMS! =)
Idag vet jag inte vad som händer? Ska väll vara med frieends YOU KNOW xD
Ikväll är det i alla fall fotbollsträning =D


HAHAHA, i lördags var jag med lillamanda, nina, maja och mathilda och på kvällen såg vi en bit ur melodifestivalen och jag SMÄLTE TYP! GUD SÅ JÄVLA BRA LÅT!!!!! Den som inte håller med har ingen bra musiksmak!!! xD

   jag gillar hennes viftande armar :] <3<3<3


http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0902090402131864&a=1& KOLLA OM NI KÄNNER MIG SÅ BRA SOM NI TROR XD

Kommentarer
Postat av: Lill-amanda

HAHAHAHA!!!!! SNÄLLA SNÄLLA LEENAAAA!!!XD

2009-02-09 @ 14:42:24
URL: http://amandaandeersson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback