Måndag 2 Februari - Sommarjobb?

Heej, idag var jag på skolan och tråka, och imorgon är det Nationella! =( aja...

Alltså jag vill ha ett sommarjobb i sommar, men jag vet inte vars jag ska jobba, igentligen spelar det inte så stor roll, bara jag får ett jobb för jag vill ha pengar!
Är det någon som har något Tips vars man kan söka sommarjobb, eller nån som kanske vet ett sommarjobb till mig! =D HAHA, xD

Har ni något sommarjobb? Eller funderar ni på vars ni ska sommarjobba? KOMMENTERA!



Ska jag kanske plocka jordgubbar?
Eller jobba på något kafé/restaurang (Subway)?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag tycker du ska söka på subway, där borde man ändå tjäna bra =)

2009-02-02 @ 17:49:28
Postat av: Linn

jobba på statoil ;-)

2009-02-02 @ 17:51:07
URL: http://lindeliee.blogg.se/
Postat av: Albin

Jaa du Lena :)

Du kanske kan söka sommarjobb på Hembysparken i sommar, och göra fika osv :)

Eller så kan du söka åt kommunen, men då måste du nog söka ganska snart.

Men om du ska söka nåt av det där du har gjort bilder om, så skulle jag ha valt att plocka jordgubbar faktiskt :P vet inte varför, men jag tror det :) Lycka till!

2009-02-02 @ 17:51:18
Postat av: malla

Jag tycker du ska söka på subway :)

2009-02-02 @ 18:02:24
URL: http://maaalla.blogg.se/
Postat av: Anonym

FUCK jag hade skrivit värsta långa texten som försvann... jag kanske ska piersa mig nån stans HAHA.(känner du igen dig). Jag har ingen aning om vart jag ska sommarjobba. eller ebba ska typ jkobba i finnfors osv och jag tror kanske att katrin hade sökt där till mig med men jag vet inte!

Jag säger som linn jobba på statoil! :)

2009-02-02 @ 18:03:06
Postat av: Anonym

det var från susanna btw HEHE

2009-02-02 @ 18:03:23
Postat av: lill amanda

ska plocka jordgubbar i sommar=D

2009-02-02 @ 20:59:18
URL: http://amandaandeersson.blogg.se/
Postat av: amanda

Plocka då inte jordgubbar för det finns ju inget drygare... det är inte ens värt pengarna :P

2009-02-03 @ 06:40:24
URL: http://aamandaholmlund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback