Måndag 16 Februari

Tja, sorry för dålig uppdatering ;)
Hihi, just nu sitter jag och äter godis, mumms! =)
I lördags var jag med Susanna, Mathilda, Ebba, Matte, och Erik hos Erik xD Vi gjorde inte så mycket, såg på Melodifestivalen, sen kom några andra personer men dom stack direkt. Daniel och Petter kom också, sen såg vi nån bit av en film sen gick jag, susanna och mathilda hem ;D
Susanna sov över hos mig, men sen for hon vid 12 nästa dag.
Sen idag har jag inte gjort så mycket, ska plugga lite på SO:n sen, (har prov imorrn) ;S

HEJS

Hemma hos Erik =)


Haha, på dagen på lördagen så skulle jag och Mathilda åka bob ner för en brant backe, men såhär slutade det + att jag rammla över Mathilda xD

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback