Fredag 13 Februari

Tjaa, igår hade jag fotbollsträning (KI-box) och var tvungen att träna på SO:n och Tyskan så jag kunde inte blogga xD
Men iiidag är det äntligen fredag YESS! Nu har vi haft klart So provet, det gick väll sådär ;S och nästa vecka blire so prov igen på, tis,ons och engelskaprov på torsdag, KUL?
Jaja, nu är det i alla fall helg så jag ska inte tänka på det.
Förresten idag är det ju Fredag den 13:e hehe, fast jag har inte haft någon otur än så länge som tur är xD Har ni haft nån otur idag?
Imorrn är det alla hjärtans dag! Det blir myspys =) fast jag är inte säker på vad jag ska göra, hitta ett ragg xD HAHAH nämen ska typ kanske va med kompisar osv ;D
Ikväll ska Mathilda komma och vi ska typ se en film (A)

HARE PUSS! ;*

Ida är söt! <3 ???




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback