Tisdag 22 December

Igårkväll var jag i Folkan med Amanda, Josse, Mathilda, John, Amanda, Evve, Markus, Morgan och Jonte. Vi snackade, dansade osv :) Sen vid 24.00 begav jag, amanda, josse, john och macke oss till Amanda där vi såg film --> Kanontrevligt :)
Idag var jag ute med Josse och Amanda och det var tänkt vi skulle köra skoter men så blev det inte, istället gick vi in och fikade och drack varm choklad, mumms! :D
Ikväll ska jag vara med Amanda och vi får se vad vi hittar på, det är ganska kallt ute så en filmkväll kanske det blir ;)

Kreativt!


Kommentarer
Postat av: Josse

HAHAHAHAHAH

2009-12-22 @ 22:51:24
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahah <3<33<3

2009-12-24 @ 14:12:35

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback