Tisdag 18 Augusti

Första skoldagen idag då ;D Det var faktiskt inte så hämskt, våran klass var ju typ bra! =D
så nu äre ba att börja plugga igen..."suck" menmen, ska man bli nånting så måste man ;) haha
Vi slutade skolan typ kl 2 och då gick Jag, Mathilda och Josse till Ica och köpte lite godis och sen satt vi oss på en bänk och väntade (för vi orkade inte gå omkring på stan) för bussen kom inte förrän kvart över 4 xD
Sen kom jag väl hem kring kvart i 5, sen har jag inte hunnit så mkt mer än att äta och ta på mig träningskläder, för vi har träning kvart över 7 idag =)
Och imorgon ska vi ta Skolfoto kl halv nio!! ;S hahaha

HA DET BRA ♥




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback