Torsdag 9 April - Skärtorsdag

Hej, idag steg jag upp vid 9, och jobbade lite USA, fikade, och drog till stan. =)
Jag gick på stan med Mathilda och Susanna =)
Jag köpte, ett långt (svart) gina linne, en tunika på cubus, och jeanstights på H&M ;D
Först gick vi omkring och köpte grejer, sen åt vi på Subway ;D
Sen hämtade mamma jag och Mathilda och Susanna tog bussen hem, sen körde vi förbi Coop Forum och jag och Mathilda köpte massa godis!! :] MUMMS!
Ikväll ska jag vara med kompisar tror jag, eller vi ska typ få främmande =)
HARE BRA! :D

& GLAD PÅSK!!!!! :D :D :D

De jag köpte på staaan
Lägger in mer bilder seen.

Kommentarer
Postat av: ssssss

råsnyggt :D!!!

2009-04-09 @ 18:56:38
URL: http://susannawiklund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback