Tisdag 28 April

Hej
Idag var jag på skolan och planerade Vårshowen, skrev manus med Mathilda, gjorde även pyttelite USA och tränade till skolavslutningen. =)
Ikväll blev det inte att fara på fotbollsträningen för jag tog mig inte dit...så det sög.
Istället har jag jobbat lite USA, och snart ska jag nog ut och springa ;D
Imorrn har vi Kemi-labb kom jag på, bläää, hoppas det kommer gå bra.
Sen äre inte långt kvar till Valborgs, och HEEEELG! Vi är lediga på Fredag och Måndag så det blir en långhelg SKÖNT!

SKA DRA
HA DET BRA
HEJS!

<3

Kommentarer
Postat av: EBOOOOO

super dag asså :D peppa inför helgen lenna :D<3

2009-04-28 @ 19:50:49
Postat av: emma härnqvist/perfektion

tack tack. alltid lika roligt att höra att folk tycker om bloggen..



hoppas att du haft en fin dag - här har de varit sommar!

2009-04-29 @ 19:39:15
URL: http://perfektion.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback