Söndag 26 April

Heej
Har inte kunnat bloggat så mycket, för att jag har haft fullt upp typ hela helgen xD
I fredags va jag hos Erik och var me massa folk, mycket trevligt...haha, hade tur som tog mig hem...det blev lixom ett litet hinder innan jag kunde köra moppe hem, men det ordnade sig ;)
På lördagen hade vi fotbollsmatch mot Jörn, förlorade me 2-0...;S Jaja, nästa gång vinner vi! ;D
Efter matchen gjorde jag och Mathilda osv oss klara, för sen skulle Jag, Mathilda, Linn, Albin, Tobbe och Samme fara och äta på burebaaareen ;D mummsmumms
Efter vi hade ätit så kom Susanna och hängde me oss till Båthamn för att grilla, sen kom Ebba, Ida, Josse och Carl dit ;D
Efter ett tag kring typ 22 så drog vi till Statiol och hängde där ett tag, sen drog vi till Tallbacka och roade oss me fotbollar osv =)
Seen vid typ halv 12 körde vi moppe hem.
Idag har jag varit ute och solat, sen har jag varit ute och gått en bit.
PEPPA FÖR TORSDAG (valborgs)
PZ

Igår:

Kommentarer
Postat av: samme

hahah jag ser jättenegg ut på bilderna :D

2009-04-27 @ 16:43:33

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback