Tisdag 28 Oktober - SORRY

Ojojoj, nu har jag inte uppdaterat på länge, I'm sorry, I can't be, perfect! xD
NU äre Novemberlov! SKÖNT
Igår såg vi film på Matildagården, de va nice, =)
Sen idag har Jag, Mathilda, Susanna, Linn, Albin, Ebba och Tobias varit och badat på Eddahallen! =D
Det var jättekul, + bra sällskap (A)
Det var tänkt sen efter vi badat att jag och Mathilda skulle va me Susanna, tobbe, linn och albin, men det gick ingen jävla buss hem, så vi var tvungen att åka hem tidigare...
Men men, sånt é livet, på Torsdag ska jag fara till Stockholm! Till min syster, de blir rå ball, kommer hem sen på Söndag tro jag =P
Nu gör jag inget speciellt, måste typ göra vår hemstudieuppgift som vi har fått, men vi får se om de blir av xD

Hihi, några bilder från skolan och Matildagårn:

  <--- Skolan
  <--- Matildagården

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback