Söndag 19 Oktober

Hej, idag har jag mest bara tagit det lungt hemma, har försökt kolla igenom Engelskan lite (Engelskaprov imorgon)
Menmen, jag ska i alla fall snart ut och springa, för vi har BeepTest på Tisdag.
Så efter det ska jag försöka plugga lite på Engelskan.
 
Igår var Jag, Susanna, Jossan, JosseÖ, Mathilda, och oliviorna på Folkan, och åt godmat, det var tänkt att Linn och Emma också skulle äta med oss, men det blev lite krångel så dom kom inte förrän klockan 9, + att Pontus, Albin, Gustav och Viktor också följde med, sen en stund senare kom Matte också =P
Ja, men vi typ dansa, såg film osv =)
De va jättekul =D

Bilder från Folkan:

 
 
  


Kommentarer
Postat av: Albin

haha okej, jag skulle ge det en 7a jag,



men vad sägs som att bowla nästa helg? that whould rock!

2008-10-19 @ 21:01:13
URL: http://aalbinn.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback