Onsdag 8 Oktober

Hej, idag har jag varit på skoolan, som ni kanske vet så va vi tjejer i 9:an lediga mån, tisdag så det var chill =)
Idag har jag inte gjort så mycke, efter skolan for jag med Mathilda på stan, jag köpte ett par gympaskor (vi börjar med fotbollsträning inne nu) så jag behövde nya =D
ÅÅÅh, vi har fysikprov på fredag, så jag måste plugga på den, men de lär ju inte bli. Sen har vi typ matteomprov på fredag tro jag? (för det gick sämst på matteprovet sist) men det kommer inte gå så mycke bättre nu, men nu måste jag skärpa mig! xD hahaha gudluck
JAjaaa, men idag äre sesongstart för Bonde Söker Fru klockan 20.00 på 4:an, så de måste jag se xD
De var nog allt.
SEEU

Jag och Mathilda på Kemin (A)
Mathilda på stan, å väntar på bussen hem =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback