Onsdag 29 Oktober - STOCKHOLM

Hej, vaknade tidigt imorse (men de var lika bra) för min syster Tina ringde och sa att hon hade bokat biljetter till Flyget =D
Så imorrn far jag till Stockholm klockan 10.15 avgår Flyget SAS =) hihi, så det ska bli jätte kul!!!!!! LÄNGTAR IHJÄL MIG!
Men då kan jag inte komma på Halloween partyt som blir på Fredag, men ni får ha så kul, utan mig (A) Sen får ni ta kort så jag får se  hur ni ser ut! xD
Joo, men idag har jag inget planerat, vi får se vad som händer, ska packa lite i alla fall, å sen måste jag göra klart min CV (före skolan börjar)

HAre ;*

Olivia & Olivia in GBG =)



Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag vill oxå till stockholm.. HAREBRALENAMITTBENA:;D:D

2008-10-29 @ 10:43:20
URL: http://susannawiklund.blogg.se/
Postat av: olivia

haha kom du ihåg vem du försökte likna?:)

2008-10-29 @ 12:14:37
URL: http://oliviaholmstrom.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback