Fredag 17 Oktober

ÄNTLIGEN Fredag igen! =D
Idag har jag gjort Matte omprovet och jag hoppas det gick braa, sen nästa vecka blire massa prov men nu äre helg så nu ska jag inte tänka på det! =)
Fick faktiskt VG på Kemiprovet och G+ på Fysikprovet! ;)
Ikväll ska jag inte göra så mycket, slappa typ, framför TV:n och trycka godis ;) hihi
Sen ska jag fara me moppen till Sjön och hämta Folkets Hus nycklarna, för vi tjejer i våran klass ska ha typ "tjejkväll" i folkan =) Vi ska typ äta massa gott, Haha och jag ska baka kladdkakaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jaja, men nu pallar jag inte skriva mer, harE ;*

Susannas berättelse:
 



   

Kommentarer
Postat av: Susanna

Joo så är det!! ida är en elak människaa!

2008-10-17 @ 18:36:18
URL: http://susannawiklund.blogg.se/
Postat av: josse

hahaha fan vakul XD

(inte att din gris dog susanna menmen,, :) )

2008-10-19 @ 00:55:37
URL: http://joseefiiin.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback