Torsdag 6 November

Hejj, idag har jag haft tyskaprov, gick väll sisådär,  sen direkt efter hade vi engelska som också gick ganska bra! =)
Ikväll har jag varit på Styrkegympa på Folkan med fotbollen, de va jättekul =P nu är jag värsta muskelknutten?
Imorrn blire skola, och sen vet jag inte =P kanske hitta på nått?


Bilder från Stockholm:
<--- Indisk restaurang

xD  Next years TOP MODELS! syster <3

Matte (bror)  Matlagning =)  Bowling (jag vann!)

  Monki  <-- GLASS! 
Skansen

NaturhistoriskaRiksmuseét  =)    <--Jag ska bli moster! =D





Kommentarer
Postat av: Susanna

Grattis lenaa du kommer bli den bästa mostern:D!!

2008-11-07 @ 17:08:29
URL: http://susannawiklund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback