Söndag 30 November - Första advent

Hej, idag äre första advent! Myyys
Hihi, jag har inte uppdaterat på länge, fast det kanske inte spelar nån roll (de är endå ingen som läser min blogg xD)
Självförtroende kallas de? hahaha
I Fredags så firade vi lill Amanda för hon fyllde år! Vi åt tacos osv sen sovde vi över hos henne, VeryyyNicee =)
Igår så var jag också me henne och Mathilda å folk, de va svinkallt ute så vi satt typ inne och spelade spel xD
Idag har jag typ ätit godis, och jag har inte börjat med SO:n än!?!? ojoj, prov imorrn hur ska de gå, i veckan blire fullt med SOprov läxor och skiiit, menmen
Ska dra, har bäst =]

haha, lill Amanda <3 Mathilda, Amanda o Solan

Söta :] På Folkan Singstar

Bandyturneringen i Fredags

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback