Onsdag 10 December

Hej, =)
Har ni tittat på Pelle Svanslös Julkalender? =D
Haha, hoppas de, den ÄGER!(L)
I alla fall idag så har jag varit på skolan, är typ klar med det mesta förrutom en So fråga som jag ska göra på fredag. Så det känns skönt + att vi slutade tidigare idag.
Nyss skrev jag klart svenska recensionen, och nu ska jag kolla på SO:n (om jag orkar)
Sen händer det inte så mycket mer.
Det är utklädningsdag och luciavaka på fredag, de blir kul...men jag vet inte vad jag ska klä ut mig till (om jag ska klä ut mig)

HEJDOOO KRÅKBO xD

Random bilder:
Tina<3 Vicky<3 Susanna<3 Josse & Susanna<3 Matte xD Maja & Nina<3 Samme i GBG! Snyggingar i GBG!
 

Kommentarer
Postat av: suss



HAHA kråkbo lena , Fyndigt ;D

2008-12-10 @ 18:52:26
URL: http://susannawiklund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback