Måndag 29 December

Hej, igår var jag, linn, albin, tobbe, susanna, josseÖ, ida, ebba, mathilda och nina på folkan och vi åt Tacos, såg film,snackade dansade osv =D VERY NICE =D
Idag var det igentligen tänkt att jag skulle till stan men det får bli imorgon istället, jag måste ju köpa en klänning till NYÅRS! haha som jag inte gjort än...=S
jajja, bäst för mig att jag hittar en fin nyårsklänning på stan tomorrow och juste jag ska klippa mig imorrn också =) hihhihihihii
NU är det bara att PEPPA till på onsdag!!!!!!!!! =P

HEJS

Bilder från Folkan igår:
<-- Josse tatuerar Albin xD Nina och tobbääää =D
(ingen bra bild) men josse råka krascha en vas! xD Josses tatueringar på Albin! xD

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback