Susanna skriver

ni kanske såg mitt förra inlägg här pålenas blogg =)
Nu kan jag ta och berätta vad alla gör i detta trevliga hushåll :) Albin/linn/lena sitter och ser på tv MTV faktiskt på real world tro ja det heter. jag tycker att det suger men det är väll för att jag aldrig har sett det :) och jag sitter här och bloggar hehhee vilket som är gaska intressant :) nu sitter lena och kollar på när jag skriver och nu speglar hon sig och nu titta hon på nä jag skriver igen och äter mina nötter., hon åt utan att skala den. nu skrattar hon. och äter mer nötter. linn sjunger mkt vackert. nu tycker honatt jag är mogen (linn). men då måste jag säga att linn inte är värst mogen själv. hehe nä ja skojade bara. Nu pratar lena om nån kille som hon mötte på suntan , han var gammal! nu tror jag inte att jag orkar skriva mer men jag upopdaterar om lena gör nått kul !  =)
Ha ett bra liv eller nått! =D=D=DD

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback