Söndag 31 Augusti

Tjaaaa, i helgen har Jag Mathilda och Linn varit på moppe kurs på staanstrafikskola. =)
I alla fall så första dagen gick vi igenom lite stuff åså sen satt vi och plugga i böckerna och på datorn. Vi körde också "upp" asså vi körde moppe genom koner och sicksackade och höll på, och det gick bra alla tro jag blev godkända. Men moppen man skulle köra på hade en cp gas som sööög men den dööög.
Sen när vi slutade for jag och Linn på stan och väntade på zuan så att dom kunde fara och sola solarium. Sen solade dom och blev bruna =). Och sen kom Albin och vi möttes på Subway, och där åt vi middag. Sen begav vi oss till Linn där spelade vi Guitarr Hero och färga Linns hår, MYCKET FINT! :D
Sen chilla vi osv...nästa dag så hade jag och Linn och alla som inte skulle skriva Teoriprovet sovmorgon så vi började  inte förrän kl 11.30, sen när vi kom dit fortsatte vi och plugga, mest på datorn. Sen gjorde Mathilda teoriprovet och fick ALLA rätt!!!
Sen for vi hem, och sen for jag och pappiii ut och jogga, och sen har jag duschat och nu sitter jag hääääär. :D

  
  




 

Kommentarer
Postat av: susannana

NICELENA:D:D:D

2008-08-31 @ 21:24:04
URL: http://sussiee.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback